CURS 2016/17

El Centre Obert és un servei municipal gratuït que vol fer una tasca preventiva, donant suport,estimulant i potenciant la personalitat dels xiquets/es des del temps de lleure, i amb una especial atenció als infants en situació de risc.

dijous, 26 de juliol del 2012

JUNY: Preparant vacances...

I en un tres i no res ja ens hem plantat al mes de juny, l'últim del curs.

Al Centre Obert totes les xiquetes i xiquets han fet un esforç final per mirar de treure bones notes...Perquè potser no ho diem gaire; però al Centre Obert cada dia dediquem una bona estona de la tarda a fer els deures, estudiar...

I durant aquests dies cadascú ha preparat les fitxes de reforç que ha anat realitzant durant el curs, les ha ordenat i enquadernat. I les tapes van quedar d'allò més xules!

I quan ja es van acabar els examens, vam aprofitar per jugar i jugar i jugar...que només teníem ganes d'això.

El dia 22 vam fer la festa de final de curs amb les xiquetes i xiquets i les seves famílies. Cadascú va portar alguna cosa de menjar i vam berenar junts.

El dia 23 vam participar en la Trobada anual de Centres Oberts de les Terres de l'Ebre que aquest any es va fer a Amposta. Allí els infants van poder participar d'un circuit amb bicicltes, inflables, mini-golf i paint-ball i de molts jocs d'aigua que ens van ajudar a passar la calor que va fer tot el dia. Vam dinar juntament amb tots/es els nens/es de la resta de Centres Oberts i vam marxar cap a casa amb un obsequi ( una motxilla) més contents que uns gínjols...Ah, l'any vinent la ciutat de Roquetes serà l'amfitriona d'aquesta Trobada!

I els dies 26 i 27 vam fer l'esperada sortida de final de curs. Enguany vam marxar en bici per la Via Verda fins l'antiga estació de Benifallet on vam fer nit a l'alberg que hi ha. També vam fer una excursió en piragua pel riu per visitar les illetes de Benifallet. I a l'endemà cap a casa, cansats, rendits i satisfets pel bé que mos ho vam passar.

Estes línies finals volen ser d'agraïment a totes les famílies per la confiança que ens han demostrat i a tots els xiquets i xiquetes per ser com són. MOLTES GRÀCIES!!!